Acta Assemblea 15 de gener 2015

S’inicia una nova etapa de l’assemblea, passem de la reivindicació a la gestió. Línies de treball:

1. Reconeixement polític. Treball amb ajuntament per consolidar el projecte.

Propers passos:

  • Realitzar l’informe tècnic per una aprovació al ple municipal de febrer per validar el procés i obtenir garanties.
  • Continuar treballant per un conveni.
  • Es considera important que la Fanny assisteixi a les assemblees per tal d’anar assumint feines que se’ns derivin. És important tenir clar el model i que existeixi un sol missatge des de totes les parts.

2. Desplegament del projecte/model.

Comissió programació: S’està treballant en dues línies:

– Línia programació d’activitats (febrer-juny inici activitats puntuals i al setembre inici programació) S’acorda que es parlarà amb les entitats per si tenen previst o tenen ganes de fer alguna activitat d’ara fins al juny i si la volen encabir dins la programació de l’Ateneu (surt alguna proposta com de tallers de filosofia per l’associació Assofia, fer danses del món pel dia de la música, teatre petit format, fer passes de documentals-cinefòrums un cop al mes)

– Línia treball amb entitats per tal d’implicar-les en la programació i recollir necessitats+possibles aportacions. Es farà una bústia on recollir propostes de la ciutadania. S’enviarà des de l’ajuntament un mail a les entitats on s’explicarà que si volen fer arribar propostes de programació poden fer-les arribar a la comissió, participant a l’assemblea (primer dijous de mes) o bé per mail (pendent crear-lo. El gestionarà la Fanny).

Comissió espais: S’està treballant per acabar de definir les funcions de cada espai. S’ha parlat amb les entitats per poder facilitar l’adaptació al nou model. Es parla que cal que tota l’assemblea s’impliqui per donar suport al buidatge dels espais i la reubicació dels materials de les entitats. Es preveu començar a alliberar espais des d’ara fins a la primavera (respectant els ritmes i necessitats de cada entitat).

Comissió Comunicació: Es parla de la necessitat de coordinar-nos amb ajuntament per tal de crear una sola web. Es proposa la creació d’una cartellera de l’ateneu a l’entrada.

Comissió Gestora: S’està començant a treballar els protocols, reglaments d’ús. També serà tasca de la gestora el treball de pressupostos i recerca de finançament així com l’elaboració de l’informe tècnic.

3. Participació.

– Cal reforçar l’assemblea. Es demana el compromís de les entitats a participar a les assemblees (primer dijous de cada mes) (almenys una persona/entitat)

– Cal reforçar les comissions. Es fa un repàs i s’incorporen noves persones a les comissions. S’anima a tothom a participar ja que hi ha molta feina a fer.

– Està pendent la constitució legal de l’entitat. Els estatuts ja estan apunt.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s