Acta de l’assemblea de novembre

Publiquem aquí l’acta de la darrera assemblea (del 5 de novembre). Perdoneu el retard!
Recordem que la propera assemblea és el 3 de desembre a les 20h!

(la foto és de la visita que vam fer a l’Ateneu l’Harmonia Barcelona)

ACTA DE L’ASSEMBLEA DE L’ATENEU POPULAR COMA-CROS DE SALT

Dijous 5 de novembre de 2015 

Com que hi ha entitats que estan a l’assemblea per primera vegada, es fa una presentació de les persones que estem a l’assemblea d’avui, i una breu explicació del projecte i de la trajectòria de l’assemblea.

Es demana de fer un canvi en l’ordre del dia. El punt 1 no estava a l’ordre del dia però s’afegeix i se li dona prioritat per qüestions de temps de qui ho ha d’exposar.

1.- NIF DE L’ASSEMBLEA/ FORMAT LEGAL  DE L’ASSEMBLEA

Per motius burocràtics, no es pot reutilitzar el NIF de la Coordinadora d’Entitats tal i com s’havia decidit.
A partir d’aquí es plantegen 4 possibles opcions:

  • Constituir  una FEDERACIÓ  D’ENTITATS
  • Constituir UNA COORDINADORA D’ENTITATS
  • Fer una ASSOCIACIÓ.
  • Reutilitzar algun NIF d’alguna entitat ja constituïda.

Es decideix que lo més adient és fer una Federació o una Coordinadora, i que serà una o altra forma legal en funció de com contemplen la participació de persones que no estan en entitats.

Es farà una consulta al departament de Justícia de la Generalitat i s’iniciaran els tràmits.

Cada entitat que forma part de l’assemblea caldrà que ompli un certificat on consti que forma part de l’Assemblea( ja sigui federació o bé coordinadora). S’enviarà mail específic per aquest tema.

2. – REUNIÓ AMB L’AJUNTAMENT.

No hi ha els mateixos/es polítics que a l’anterior reunió. Tampoc hi ha cap tècnic.

Es fa una acta específica d’aquesta reunió tal i com es va demanar a l’anterior assemblea d’Ateneu. S’adjunta l’acta en aquest mail.

Resumint molt, sembla que l’Ajuntament continua encallat amb el tema legal. A més fa una proposta de mínims a l’Assemblea (gestió de només alguns espais, sense bar, etc,) que l’Assemblea no acceptem de cap manera, ja que es pensa que el projecte i model  de Gestió Comunitària o es fa del tot o no es fa, però que a mitges no.

S’han programat 2 reunions més entre l’Ajuntament i  l’Ateneu (el Grup Motor com a representant), fins el 2 de desembre.

Des des l’Assemblea es decideix, desprès de debatre bastant, que aquestes 2 reunions es faran, tenint l’objectiu clar que el dia 2/12 l’Ajuntament(l’equip de govern) ha de donar una resposta definitiva sobre tirar endavant el projecte tal i com és, i fer posteriorment un posicionament públic del compromís.

Per tant en aquestes 2 reunions hi han d’assistir els tècnics i no nomes els polítics, i es treballaran bàsicament 2 temes: EL MARC LEGAL I EL CONVENI.

Es imprescindible resoldre aquestes temes i començar a engegar fermament el projecte.

En la mesura en que l’Ajuntament s’impliqui del tot en el projecte, també s’implicaran moltes més entitats.

3.- PROPOSTA DE CALENDARI I TASQUES

El Grup Motor fa una proposta de tasques relacionades en diferents fases de desplegament del projecte, que serà a partir del moment en que hi hagi el compromís ferm i signat per l’Ajuntament.

4.- SORTIDA A BARCELONA.

Es farà el divendres 13 de novembre de 11h a 16h i es visitarà l’Ateneu l’Harmonia del barri de Sant Andreu. Hi aniran polítics, gent de l’assemblea i es considera que és imprescindible que els i les tècniques de l’Ajuntament relacionats amb la Coma Cros també hi vagin.

Assemblea Ateneu Popular Coma Cros

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s